Címke: keresőoptimalizálás

Most aztán még mobilosabbak leszünk!…

Másfél évvel ezelőtt írtam egy cikksorozatot a reszponzív és/vagy mobilbarát weblapokról, sablonokról; amit akkor írtam, az most is teljesen megállja a helyét, viszont a Google mostani bejelentett algoritmus-változásai miatt ismét elő kell venni a témát. Milyen módszerek vannak tehát arra, hogy a mobil eszközök használóit tökéletesen kiszolgáld? Mit szeret vagy nem szeret a látogatód és mit a Google? Van-e egyedül üdvözítő megoldás? Összeszedtem néhány szempontot.

Keresőoptimalizálás, ahogy én látom

Van egy nagy hibám: szeretem, ha mindenki szeret, és ezért sokszor inkább elkerülöm a konfliktusokat. Keresőoptimalizálás témában is van egy markáns véleményem, amellyel nagy esély van rá, hogy kiakasztom azokat, akik professzionálisan foglalkoznak a SEO-val – de már úgyis annyiszor elmondtam, hogy most úgy érzem, megérett a helyzet, hogy a teljes nyilvánosság előtt is eláruljam. Aztán ide a rozsdás bökőt.

WordPress-re váltok – úgy, hogy a Google ne vegye észre?

Gyakran fordulnak hozzám azzal a kérdéssel, hogy a jelenlegi, nem WordPress alapú oldalt át lehet-e tenni WordPressbe, úgy, hogy a jelenlegi funkciók megmaradjanak. Erre a kérdésre a legtöbb esetben igennel tudok válaszolni. És ennek mindenki nagyon örül. De aztán szinte azonnal felmerül a következő kérdés, hogy a keresőkben elért eddigi helyezéseket is meg lehet-e őrizni. Erre már nem annyira egyszerű a válasz.

Keresőoptimalizálás: legyél a Google szerzője!

Építsd a saját márkádat a Google-ban!
Remek előadást hallottam Szilágyi Balázstól “Keresőoptimalizálás és közösségi média” témában. Ahogyan ő fogalmazott, mindig is igaz volt, ma is igaz a mondás: “A Google az embereket követi“, azaz a Google célja az, hogy minél jobban kiszolgálja a kereső emberek igényeit. Ha viszont Te is ezt akarod, azaz végső soron azt, hogy jó helyezést érj el, akkor Neked pedig a Google után kell menned. Ezért kell Google+ profilt létrehoznod, ezért érdemes üzleti oldalt kialakítanod a Google+-on is (nemcsak a Facebookon), és ezért érdemes magadat szerzőként bejelentened a Google-nál.

Új meta elem – kell ez nekünk?

Többen jelezték, hogy olvasták a kiváló keresőoptimalizálási szakértő, Kungl István cikkét a SeoTools Blog-on, és hogy mi a véleményem ezzel kapcsolatban, hogyan tudja (vajon tudja-e) követni a WordPress ezt az újdonságot. Kérlek, vedd figyelembe, hogy én nem vagyok SEO-szakértő, de a saját, eddigi tapasztalataimon alapuló véleményemet közreadom ezzel kapcsolatban.

A WordPress és a keresőoptimalizálás

Múlt csütörtökön volt a WP-Suli januári online tréningje, “A WordPress és a keresőoptimalizálás” címmel. A tréning hanganyaga megvásárolható, de a mai bejegyzésemben szeretném kiegészíteni ezt az anyagot néhány olyan gondolattal, amelyek az előadáson nem hangzottak el.

SEO Scorer – érdekes ötlet

Megint szakítok a saját hagyományaimmal, és egy olyan bővítményt ajánlok a figyelmedbe, amelyet én magam még nem próbáltam ki. Elsőre érdekesen hangzik – egy bővítmény, amely teszteli a szövegeidet keresőoptimalizálási szempontból, és meg is mondja, hogy hol, hogyan javíthatsz rajta? Ez a bejegyzés csak klubtagok számára olvasható.
(Az alábbi linkek pedig csak a bejegyzés oldalán kattinthatóak…)
Klubtag szeretnél lenni? Kattints ide a feltételek elolvasásához és a jelentkezéshez »
Klubtag vagy? Lépj be itt:
Bejelentkezés »
 

Keresőoptimalizálás (SEO) alapok

Természetes igény, hogy azt szeretnéd: a honlapod jól teljesítsen a keresőkben. Aki egy egészen picit járatos már az internet világában, teljesen biztos, hogy hallotta már azt a szót, hogy keresőoptimalizálás – de rengeteg tévhit és félreértés kering körülötte. Én ugyan nem vagyok SEO szakértő, de megosztom Veled a saját tapasztalataimat és rendszeremet.
Ez a bejegyzés csak klubtagok számára olvasható.
(Az alábbi linkek pedig csak a bejegyzés oldalán kattinthatóak…)
Klubtag szeretnél lenni? Kattints ide a feltételek elolvasásához és a jelentkezéshez »
Klubtag vagy? Lépj be itt:
Bejelentkezés »
 

Kenyérmorzsák

Nem Jancsiról és Juliskáról fogok most írni, de kétségtelenül nemcsak ők tévedhetnek el, és nemcsak az erdőben. Ha bonyolult szerkezetű weboldalad van, előfordulhat, hogy a látogatód sem talál vissza oda, ahonnan kiindult. Ilyenkor hasznos a “kenyérmorzsák” funkció, azaz a breadcrumbs – amely keresőoptimalizálási szempontból is előnyös lehet.
Ez a bejegyzés csak klubtagok számára olvasható.
(Az alábbi linkek pedig csak a bejegyzés oldalán kattinthatóak…)
Klubtag szeretnél lenni? Kattints ide a feltételek elolvasásához és a jelentkezéshez »
Klubtag vagy? Lépj be itt:
Bejelentkezés »
 

Betöltés...

Ne maradj le, iratkozz fel!

Kérlek, válaszd ki, hogy napi egy, vagy
heti egy blogértesítőt
kérsz.

Ha elfogadod, hogy egyéb hírleveleket is küldjek WordPress és webdesign témában, illetve szintén témába vágó ajánlatokat, akkor kérlek, ezt is jelöld be.

A feliratkozáshoz mindenképpen el kell fogadnod az Adatkezelési tájékoztatót (a hírlevelet azonban nem kötelező kérned).

Tartalomjegyzék

Válassz a bejegyzések közül az alábbi témák szerint, vagy használd a keresőt!

Kiemelt ajánlat

Itt vegyél Divi sablont :)
X affiliate link, jutalékot kapunk belőle

WordPress tárhely

A WordPress igényeire optimalizált tárhely
X affiliate link, jutalékot kapunk belőle

Csatlakozz Facebookon!

Rajongóink speciális ajánlatokat kapnak, és elsőként értesülnek újdonságainkról.
 

Szeretettel várunk!

 
Csatlakozz Facebookon!

Ajánlott sablonok, bővítmények

X affiliate linkek, jutalékot kapunk belőlük