Címke: woocommerce

Így állítsd be a WooCommerce e-mailjeit

A legnépszerűbb webáruház-bővítmény, a WooCommerce alapértelmezetten összesen tizenegyféle automatikus vagy fél-automatikus levelet tud kiküldeni a vásárlóknak. Az elnevezések azonban nem következetesek, és nem egyszerű elsőre rájönni, melyik levelet mikor és miért kapja a vásárló. Ennek a megértésében segítek most.

Itt a WooCommerce 3.0: végre! Azazhogy… inkább…

Amint azt előre sejteni lehetett (legalábbis a tapasztalt felhasználók sejtették), a WooCommerce mostani (3.0) nagyverzió-frissítése számos problémát okozott. Ezek megoldásában egyelőre még nem tudunk segíteni, ne is kérdezz! Egyelőre nincs más ötletünk, mint hogy várd meg az első stabil verziót, ami valószínűleg leghamarabb a 3.1 lesz. Vagy a 3.2….
Még maga a WooCommerce is azt tanácsolja, hogy működő webshopot senki ne frissítsen.

Szebb és gyorsabb – itt az új WooCommerce

A bátor jelentkezők már tesztelhetik a WooCommerce legfrissebb, 2.7-es nagyverziójának beta változatát, amelyet a “Bionic Butterfly” névre kereszteltek, és nagyon helyes kis logót rajzoltak hozzá 🙂 (Butterfly = pillangó, de a “bionic” szónak nem nagyon van magyar megfelelője…) Sokat még nem tudok írni róla, pár technikai részletet osztottak meg, amelyekből az látszik, hogy a fejlesztés legfőbb iránya a gyorsítás, a teljesítmény növelése. De azért láthatóan a szépségre is odafigyeltek.

Feliratkozás, regisztráció, vásárlás. Tegyük rendbe a fogalmakat!

Nemcsak a levél tartalma fontos, de jogilag sem mindegy, hogy a hírlevél-programoddal a korábbi vevőidnek írsz, vagy az új feliratkozóidnak. És milyen szabályokat kell betartanod a webáruházadban regisztrálókkal kapcsolatban? Úgy látszik, van mit rendbe tenni a fogalmak és a feladatok terén.

Hasznos magyar kiegészítők a WooCommerce-hez

Ha akarsz egy webáruházat WordPress alapon, akkor hallgass rám (és azokra, akik szintén így szavaztak): használd a WooCommerce bővítményt! Sok-sok kísérletezés és próbálkozás után elmondhatom, hogy nincs nála jobb. Mostanra olyan hasznos és ingyenes kiegészítők is készültek hozzá, amelyek megkönnyítik az életedet – és már nemcsak Amerikában, hanem nálunk is működnek.

Webáruházi trendek 2015

A 2015-ös év webáruházi trendjeit alapvetően befolyásolni fogja a vasárnapi zárva tartás március közepi életbe lépése. Szakértők egybehangzó véleménye szerint a rendelkezés egyértelműen a webáruházaknak fog kedvezni.
2014-ben a webáruházak forgalma egy év alatt majd 30 %-kal növekedett. A növekedés idén még nagyobb tempót vehet.

Mit tud a WooCommerce webáruház? – 2.

A WooCommerce webáruház bővítményről szóló sorozat második részében bemutatom a bővítmény főbb funkcióit, tulajdonságait – egyrészt azokat, amelyek az ingyenes alapváltozatban vannak, másrészt azokat, amelyeket fizetős kiegészítőkkel lehet elérni.

Sablon átalakítása a WooCommerce támogatására

A múltkori (nyílt) bejegyzés végén írtam arról, hogy elméletileg valamennyi WooThemes sablon együtt tud működni a webáruházzal, de egyes esetekben a WooThemes sablon hibaüzenetet írhat ki, miszerint nem támogatja a WooCommerce saját megjelenítéseit (“Your theme does not declare WooCommerce support”), és ezzel mindenképpen foglalkozni kell. A jó hír az, hogy van rá megoldás, sőt, rögtön kettő is.
Ez a bejegyzés csak klubtagok számára olvasható.
(Az alábbi linkek pedig csak a bejegyzés oldalán kattinthatóak…)
Klubtag szeretnél lenni? Kattints ide a feltételek elolvasásához és a jelentkezéshez »
Klubtag vagy? Lépj be itt:
Bejelentkezés »
 

Woo, de jó sablonok és webáruház! – 1. rész

A WooCommerce webáruházról szóló sorozatunk első részét olvashatod. És hogy hogy jönnek ide a sablonok? Úgy, hogy mielőtt belevetnéd magad a webáruház beállításába és termékekkel való feltöltésébe, először döntened kell a kinézetről. Mert nem mindegy a sablon. Természetesen a WooCommerce a legtöbb (akár ingyenes, akár fizetős) témával gond nélkül együttműködik, de a képességeit akkor tudod igazán kihasználni, ha eleve “WooCommerce-kompatibilis” sablont választasz.

Sablonok, bővítmények magyarítása

Hivatalosan honosításnak mondják ezt (angolul localization), és írtam is már róla korábban a Globalizáció és lokalizáció című cikkemben. Most egy konkrét példán (a WooCommerce webáruházzal kapcsolatban) röviden leírom, pontosan mit kell tenned, hogy a webáruházad magyarul szóljon a látogatóidhoz.

Betöltés...

Ne maradj le, iratkozz fel!

Kérlek, válaszd ki, hogy napi egy, vagy
heti egy blogértesítőt
kérsz.

Ha elfogadod, hogy egyéb hírleveleket is küldjek WordPress és webdesign témában, illetve szintén témába vágó ajánlatokat, akkor kérlek, ezt is jelöld be.

A feliratkozáshoz mindenképpen el kell fogadnod az Adatkezelési tájékoztatót (a hírlevelet azonban nem kötelező kérned).

Tartalomjegyzék

Válassz a bejegyzések közül az alábbi témák szerint, vagy használd a keresőt!

Kiemelt ajánlat

Itt vegyél Divi sablont :)
X affiliate link, jutalékot kapunk belőle

WordPress tárhely

A WordPress igényeire optimalizált tárhely
X affiliate link, jutalékot kapunk belőle

Csatlakozz Facebookon!

Rajongóink speciális ajánlatokat kapnak, és elsőként értesülnek újdonságainkról.
 

Szeretettel várunk!

 
Csatlakozz Facebookon!

Ajánlott sablonok, bővítmények

X affiliate linkek, jutalékot kapunk belőlük