Kategória: Marketing

Feliratkozás, regisztráció, vásárlás. Tegyük rendbe a fogalmakat!

Nemcsak a levél tartalma fontos, de jogilag sem mindegy, hogy a hírlevél-programoddal a korábbi vevőidnek írsz, vagy az új feliratkozóidnak. És milyen szabályokat kell betartanod a webáruházadban regisztrálókkal kapcsolatban? Úgy látszik, van mit rendbe tenni a fogalmak és a feladatok terén.

Keresőoptimalizálás, ahogy én látom

Van egy nagy hibám: szeretem, ha mindenki szeret, és ezért sokszor inkább elkerülöm a konfliktusokat. Keresőoptimalizálás témában is van egy markáns véleményem, amellyel nagy esély van rá, hogy kiakasztom azokat, akik professzionálisan foglalkoznak a SEO-val – de már úgyis annyiszor elmondtam, hogy most úgy érzem, megérett a helyzet, hogy a teljes nyilvánosság előtt is eláruljam. Aztán ide a rozsdás bökőt.

WordPress-re váltok – úgy, hogy a Google ne vegye észre?

Gyakran fordulnak hozzám azzal a kérdéssel, hogy a jelenlegi, nem WordPress alapú oldalt át lehet-e tenni WordPressbe, úgy, hogy a jelenlegi funkciók megmaradjanak. Erre a kérdésre a legtöbb esetben igennel tudok válaszolni. És ennek mindenki nagyon örül. De aztán szinte azonnal felmerül a következő kérdés, hogy a keresőkben elért eddigi helyezéseket is meg lehet-e őrizni. Erre már nem annyira egyszerű a válasz.

Keresőoptimalizálás: legyél a Google szerzője!

Építsd a saját márkádat a Google-ban!
Remek előadást hallottam Szilágyi Balázstól “Keresőoptimalizálás és közösségi média” témában. Ahogyan ő fogalmazott, mindig is igaz volt, ma is igaz a mondás: “A Google az embereket követi“, azaz a Google célja az, hogy minél jobban kiszolgálja a kereső emberek igényeit. Ha viszont Te is ezt akarod, azaz végső soron azt, hogy jó helyezést érj el, akkor Neked pedig a Google után kell menned. Ezért kell Google+ profilt létrehoznod, ezért érdemes üzleti oldalt kialakítanod a Google+-on is (nemcsak a Facebookon), és ezért érdemes magadat szerzőként bejelentened a Google-nál.

A WordPress és az automatizált értékesítés

Egyszer már eltemették a jó öreg hírlevélküldést, mint olyan marketing-eszközt, amely már “kiment a divatból”, veszített a hatékonyságából. Sokak szerint az emberek ma már nem olvasnak, inkább videót néznek, vagy azt sem, mert semmire nincs idejük. Mostanában azonban mintha újra feltámadt volna a hírlevél, az online marketinggel foglalkozó cégek egymás után adják ki erre vonatkozó anyagaikat. Én nem a “divatot” követtem ebben, hanem a józan eszemet és a tapasztalataimat – de az utóbbi időkben rengeteg újat tanultam is erről a témáról.
Hogy jön mindez a WordPresshez? Természetesen úgy, hogy ha nem hobbyból szerkeszted a weblapodat (sőt, a legtöbbször még hobby oldalnál is), akkor nyilván az a célod vele, hogy érdeklődőid, vevőid, ügyfeleid, olvasóid legyenek. Márpedig ehhez mégiscsak elengedhetetlen, hogy listát építs, hogy kommunikálj, és ha lehet, a munkád egy részét automatizáld.

A WordPress és a keresőoptimalizálás

Múlt csütörtökön volt a WP-Suli januári online tréningje, “A WordPress és a keresőoptimalizálás” címmel. A tréning hanganyaga megvásárolható, de a mai bejegyzésemben szeretném kiegészíteni ezt az anyagot néhány olyan gondolattal, amelyek az előadáson nem hangzottak el.

Előre a keresőkben

 
A WordPress egyik legnagyszerűbb tulajdonsága, hogy igen keresőbarát. Természetesen a WordPress motorra épült weboldal sem fog “magától” az első helyekre kerülni – inkább Tőled 🙂 Tehát tenned is kell érte, hogy a legfontosabb kulcsszavaidra jó helyezést érj el, de a WordPress és az All-In-One-SEO-Pack bővítmény hatékony segítséget nyújt hozzá.

Betöltés...

Ha először jársz nálunk…

Ne maradj le, iratkozz fel!

Tartalomjegyzék

Válassz a bejegyzések közül az alábbi témák szerint, vagy használd a keresőt!

Kiemelt ajánlat

WordPress tárhely

A WordPress igényeire optimalizált tárhely

Csatlakozz Facebookon!

Rajongóink speciális ajánlatokat kapnak, és elsőként értesülnek újdonságainkról.

Szeretettel várunk!

Ajánlott sablonok, bővítmények

Ez a weboldal a felhasználói élmény optimalizálása érdekében sütiket használ. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás